welcome n feel free to go into my world....weeee..

u have just entered my world..enjoy it..n feel appy to read it.. =)

Monday, January 17, 2011

perampas!!!

Salam..hye2..appy monday u all..sihat semua???
aku geram betul la..entah kat mane aku letak aku punye cd installer printer aku..abis dah geledah segala khazanah, harta pusaka nenek moyang..tapi tak jugak jumpa..korang ada nampak x??ada sape2 curi yer..bek g tau cepat..CEPAT2..bertindak mengikut arahan..haha..entah mane aku letak pun aku xingat..abaikan aje la..ok2..bukan nak cite pasal installer sebenarnya..harta pusaka apa bagai..tolong la jangan salah faham ok..aku xsuka..eh2..motif??jangan mara yer wahai pembaca yang amat di sayangi.. ^_^ ..

Korang pernah jadi perampas??hurm..perampas apa???negara, harta, duit, barang??ngaku cepat..cepat..atau nak tunggu polis..baru nak ngaku..apa la hang pa sume nie.. =) ..aku nak buka cite pasal perampas hak orang..bahasa lebih melayu nye, perampas kekasih, isteri, suami, or tunang..ada pengalaman???kalau tanya aku..jawapannya rahsia.. =p ..apa korang rasa kalau ada orang rampas orang yang korang sayang, luv till death la kate kan..ha apa korang rase??sakitkan..sakit yang amat2 sangat..dalam woo..cucuk hati tu..silap haribulan leh tembus..tambah2 yang kalau dah nak kahwin dah nie..tiba2..si dia mintak putus..woo..woo..chup2..apahal plak mntak2 putus nie..alasan..xleh rasa nak serasi la..itu la..ini la..kepala otak ko..suka2 aje tiba2 mintak putus..and the main reason is..dah ada yang lain rupanya..tapi..pokok xkan roboh kalau xad angin ok..eh..roboh??silap2..tumbang..yang lagi satu masalah..yang pihak yang jadi perampas ni..ko macam la xleh nak cari orang lain kan..yang hak orang la kau berkenan..ko tak rasa kesian kat gf/bf/bini/laki dia..cube orang wat kat ko cam tu..apa rase..coklat?oren?ha..lu pikir la sendiri..jangan la jadi penghancur kebahagian orang ok..setiap dari kita ALLAH dah ciptakan jodoh masing-masing..xpayah risau..lambat cepat itu aja..jangan sesekali buat jahat kat orang ok..nasihat aku..kalau nak kenal orang..siasat la betul2..sedalam yang boleh..susah sangat suruh aja detective conan tolong..selesai masalah..kalau berkawan aja tak apa, kalau nak go into sumthng more serious, selami la hati budi masing2 ok..cewah..






Pesanan dari penaja: Pengakuan jujur..aku bukan perampas.. =)

2 comments:

  1. salam


    tak pernah menjadi perampas, tapi kekasihku pernah dirampas orang :D

    ReplyDelete
  2. waalaikmslm..hehe..same2..tp 2 sume kisah lame.. =)

    ReplyDelete