welcome n feel free to go into my world....weeee..

u have just entered my world..enjoy it..n feel appy to read it.. =)

Wednesday, March 2, 2011

lu saman wa, wa saman lu balik..

Asslamualaikum..hye evryone..ni hao ma?? (apa aku mencaraut tah nie..tah betul ke tak aku eja..lantak la ai..)..korang ok tak??kalau jatuh, bangun sendiri ok..aku xtolong..apa??aku kejam??sikit la..haha.. ^_^ ..

Baru-baru nie, dalam saat aku rajin baca newspaper, aku ada la terbaca pasal saman menyaman nie..dengar cita ada diskaun 50% ok..wah..kalau baju diskaun cam tu memang aku dah beratur pegi beli..ok..fine..aku xgila shopping ok..korang sedar kan pasal announcement diskaun saman 50% tu??kalau xsedar, tolong la..aku merayu keluar dari bawah gua..eh..tempurung..baca newpaper, tengok berita..jangan asyik tengok cite gossip girl, korea..eh macam aku aje 2..haha..announcement tu dah lama dah..dari bulan 8 tahun lepas..TAHUN 2010 OK..kan lame dah tu..tapi tu la rakyat Malaysia la kata kan..nak juga berebut, beratur ramai-ramai nak bayar last minit..aish..lu langsi lu mati..ok..ayat tu xad kene mengena pun..apa la korang xnak pegi awal2..bukan nye susah pun..yang korang pegi langgar peraturan jalan raya tu wat apa..penat2 aje korang pegi tadah telinga masa dengar ceramah sebelum dapat lesen L ..ish2..bukan susah pun nak patuhi undang2 jalan raya nie..pakai seatbelt?pakai aje la..takut baju kedut??kau nak baju kedut, atau kau nak saman..kau pilih..ini soal hidup dan mati..yang ko nak drive laju-laju apahal??ingat ko kat F1 ke ha..bawak ikut had laju yang dah ditetapkan dah la.. (aku paling laju pun 100km/hr..berhemah kan??haha..aku masih suci ok..suci dari saman2 nie la..sebab aku masih P..haha..



tgk..suci kan..pakai seat belt..2la..aku suci dari saman..
p/s: Nak check saman anda.. JPJ <ic no> anta ke 37773..caj rm0.50.. jgn ko anta ON CINTA plak..

No comments:

Post a Comment