welcome n feel free to go into my world....weeee..

u have just entered my world..enjoy it..n feel appy to read it.. =)

Saturday, November 12, 2011

reti bace ke xreti bace!!

Salam..just want to share sumthg yang wat aku angin satu badan..
Pada 12/11/2011, aku naik la public transport nak balik ke rumah aku..aku naik ktm sampai ke seremban..
Aku tunggu la train kat hentian serdang, tulis ktm akan arrive at 6.20..tapi last2,pukul 6.35 baru la nampak batang hidungnye..sampai2 aje train, jangan cakapla..memang orang dalam tu ramai cam ikan dalam tin sardin cap ayam la..aku pun yang masih ad rase beretika, bagi la laluan orang kuar dulu..dalam pada ramai2 yang keluar tu, ada la plak LELAKI yang kuar dari koc wanita..bukan sorang,dua org, tapi sekumpulan ok..menyirap betul aku..nasib ramai yang kuar..dapat aje aku masuk..lagi rasa macam ...aish..xbaik la kan nak mencarut..ada dua orang yang macam orang bodoh agaknye..siap dapat duduk and tido lagi tu..hoi..ini KOC WANITA SAHAJA LA..kesian betul..muka macam reti baca,tapi xreti baca sebenarnye..well, please la..we as a women have our right ok..ada 2 gerabak lagi untuk unisex ok..





p/s:xtau bace tulisan,tengokla gambar..

No comments:

Post a Comment